Pique, më i përqendruar te Shakira sesa te futbolli dhe miqtë - Informohu
Headlines News :
Powered by Blogger.

Tag

Ads

Tung

Tung

Text 2

Home » » Pique, më i përqendruar te Shakira sesa te futbolli dhe miqtë

Pique, më i përqendruar te Shakira sesa te futbolli dhe miqtë

Written By Bessi on Tuesday, December 25, 2012 | 9:32 PM


I dashuri i këngëtares Shakira, Gerald Pique, i cili së shpejti do të bëhet edhe  baba, pasi këngëtarja është duke pritur një djalë,  në një intervistë për “uefa.com” ka treguar se po kalon një nga momentet më të ëmbla në jetën e tij personale dhe  se marrëdhënia me Shakirën e kanë lejuar atë për të arritur pjekurinë më të madhe personale."Unë mendoj se dashuria të ndryshon. Është një pjesë shumë e rëndësishme e jetës tuaj. Kur ndihesh i dashuruar, i sheh gjërat ndryshe. Kur je i vetmuar, të duhet të përqendrohesh shumë te futbolli, pastaj te miqtë tuaj. Tashmë rri më shumë me partneren time, me të cilën pres të kem edhe një fëmijë. Pra, gjërat ndryshojnë në jetë dhe ti duhet të përshtatesh. Mendoj se gjithçka po ndodh me mua tani është shumë e lumtur”,-ka thënë mbrojtësi i Barcelonës, Gerald Pique.

Pique është i kënaqur me mënyrën sesi po shkojnë gjërat në jetën e tij private.
Share this article :

0 komente:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Na Ndiqni ne Facebook

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. Informohu - All Rights Reserved
Original Design by Creating Website Modified by Adiknya